2013. augusztus 31., szombat

2013 MTV Video Music Awards

Nos, már épp ideje egy "Rúzs" bejegyzésnek is az oldalon, nem? :) A héten sajnos csak egy elrontott szilvás süteményt sütöttem, szóval az a recept megy a kukába :D! Így inkább kerestem egy újat jövőhétre, addig pedig nézzük az új vörös szőnyeges divatot NY-ban, az idei VMA-ról!

A tervezők még mindig ragaszkodnak ahhoz, hogy az állatminták divatosak... hát jó, legyen, és mi tagadás, szerintem Katy Perrynek nagyon jól állt ez a ruha, bár főként a a vállmegoldása miatt! Viszont az aranyfogas megoldás, tipikus Katy túlzás, (ami nem kellett volna) de hát ő már csak ilyen... /dress: Ungaro/
 

Az abszolút kedvenc nálam Taylor Swift volt az este, ezzel a csodálatos Hervé Léger by Max Azria darabbal, hozzá feltűzött loknikkal, ami a Hollywood- i díva időszakot ('20as évek) idézi, ami az egyik kedvencem! Bár sajnos (az én szemszögemből nézve) a csajszi mérete a 0-val vetekszik, rajta áll csodásan ez a ruha... szín-stílus-forma ->tökéletes! :)
Selena Gomez vörös szőnyeges ruháival többnyire tetszést arat, s ez sikerült most is ezzel a remekül és rafináltan szabott Atelier Versace darabbal! A hajával mondjuk szerintem kellett volna kezdeni valamit, mert sokszor takarta a ruhát, ami nagy kár ebben az esetben :)

Naya Rivera (Glee) nem mutatott magából sokat, de mégis csodásan festett a Sen Couture fekete estélyiben, melyen a kivágások dobnak sokat :) A gyűrűk nem tetszenek mondjuk...

Többnyire nem szeretem a tollas dolgokat - még nekem is túl giccsesek néhanapján, de Rita Ora-n mégis nagyon jól mutatott ez az Alexandre Vauthier darab. Sőt, sokkal jobban, mint a modellen alapból, ami szerintem a szuper bőrszíne miatt van :). Nem viselte királynőiesen - túl peckesen, hanem csak jól érezte magát, szóval nyerő a darab ;)

Természetesen idén is voltak baklövések dögivel, legalábbis az én szemszögemből nézve... 
Miley Cyrus elhagyta mostanában cuki énjét, ám a ló túloldalára esett (Christina A. és Britney S. hozzá képest kispályás volt, mikor ők lázadtak a jó kislány image ellen), s a ruha/haj/póz - valahogy együtt is szimplán gázos elegyet alkotnak...

Na és a többiek, akik elfelejtettek stylistot fogadni - vagy pont, hogy megtették:


  
Egyetértetek?
üdv,
Móni:)

1 megjegyzés:

  1. egyet értek bár szerintem Shailene Woodley ruhája nem rossz
    egyébként tetszik a blogod ötletes és szuper :)

    üdv : Laura :)

    VálaszTörlés